Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

What's this?

21 σχόλια:

Rania είπε...

Καλές γιορτές ΚΥΠ.

manetarius είπε...

Τρεις μέρες εμειναν για την μεγάλη... μέραα!!!

Χοιρινό στο φούρνο με κυδώνια, χοιρινό με δαμάσκηνα, χοιρινό με μέλι, χοιρινό με κουραμπιέδες (τι, άμα μείνει να το πετάξουμε;)!

Καλααααά να περάσουμε όλοιοιοιοιοι!!! :)))

Yellow Kid είπε...

Τα μεγαλα πνευματα συναντιώνται, λοιπόν...

fghttpower είπε...

Δεν εγκαταλείπεις ποτέ τον Μπάρτον απ΄ότι βλέπω.
Καλές γιορτές.

Roadartist είπε...

ixixixix :D Egw pantws ebala ta giortina mou, kai ta leme after christmas..

Kales giortes kyp!

b|a|s|n\i/a είπε...

δις το μπι τα πιο όμορφα χριστούγεννα και οι πιο όμορφες στιγμές που έχεις περάσει μέχρι τώρα.
καλές σου γιορτές! τις καλύτερες!

καλικάτζαρος είπε...

δικός μας δεν είναι πάντως!
..παρ΄οτι κι εγώ έτσι έκανα την πρώτη φορά που ανέβηκα.
την απορία κατά βάθος την έχω ακόμα:
what is this?

aKanonisti είπε...

Μπα? Θα πάτε στο χωριό της γυναίκας σου????
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

Αυτό δεν είναι, ε?????

(και θα αφήσεις τον Πανίκα.. μόνο.... άκαρδε.....αποκλεισμένο από τα Τέμπη.....)

epikuros είπε...

Την πέμπτη που θα κατεβάσω τα τσιπουράκια μου θα σου πω.
Μέχρι τότε καλά να περνάς.
Την αγάπη μου ΚΥΠ.

ATHENA είπε...

ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Rania
Καλές γιορτές και σε σένα.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

manetarius
Χαμός θα γίνει, με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Yellow Kid
Συναντιούνται ακόμα και σε χριστουγεννιάτικους εφιάλτες.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

fghttpower
Ούτε αυτός με εγκαταλείπει, καλές γιορτές.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Roadartist
Να περάσεις πολύ όμορφα και να χαρείς όλα ΄σα αγαπάς.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

b|a|s|n\i/a
Ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περάσεις τέλεια σωτήρα του μπλόγκ.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

καλικάτζαρος
Άμα έχετε τίποτα καλά σχέδια μπορώ να σας τον γνωρίσω.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

aKanonisti
Υποκλίνομαι στο θεϊκό σου σχόλιο!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

epikuros
Και τη δική μου Βαγγέλη, είμαι σίγουρος πως τα τσίπουρα θα σου εκμυστηρευτούν το μυστικό των Χριστουγέννων.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

ATHENA
Κι εσύ να περάσεις τέλεια πολυαγαπημένη μου, θα επικοινωνούμε άλλωστε με πολλούς τρόπους.

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色