Ναι ξέρω αυτές είναι απαράδεκτες ενέργειες που θίγουν το δικαίωμα να έχει κανείς αντίθετη άποψη κλπ, δεν μπορώ όμως να πω ότι δεν χαίρομαι τόσο γιατί το "θύμα" της επίθεσης αντιπροσωπεύει ένα είδος...ροκ κι αριστερού λάϊφ στάΪλ που σιχαίνομαι περισσότερο απο το απροκάλυπτο των φλώρων που παρελαύνουν σε περιοδικά και τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά και γιατί προσπαθώντας εδώ και καιρό να διεκδικήσει μιά κάποια δημοσιότητα σε σχέση με την παρουσία της στο "άβατο" των Εξαρχείων μπουρδολογεί ασύστολα. Η όπου γάμος και χαρά κατά φαντασίαν νεοϋορκέζα συγγραφέας, μετά τις υπερβολές (!) που αφορούν τα όσα λέγονται και γράφονται για την ανεργία, ανακάλυψε τις αντίστοιχες υπερβολές για την αστυνόμευση.
Δεν ξέρω αν θα διατεθούν στην ελληνίδα Σάρα Τζέσικα Πάρκερ μερικοί αποφασισμένοι κι εκπαιδευμένοι άνδρες με φούξια στολές για να την προστατεύουν χωρίς προσβολή της ανεπτυγμένης αισθητικής της, το σίγουρο πάντως είναι ότι έχει τον τρόπο να προκαλέσει θόρυβο σε σχέση με το γεγονός και θα βρεί σίγουρα πολλούς και πρόθυμους παπαρολόγους που θα προφητεύσουν μαύρες μέρες για την ελευθερία του λόγου και για αδίστακτους ιεροεξεταστές κουκουλοφόρους που θα καίνε τους συγγραφείς σε πλατείες, στην πυρά που άναψαν με ποτισμένα βενζίνη βιβλία. Η παπαρολογία άλλωστε έχει ξεκινήσει εδώ και μέρες.
Με αφορμή το γνωστό επεισόδιο με τον Δημήτρη Παπαχρήστο άνοιξε ένας καινούριος κύκλος δημοσιότητας γύρω απο τα Εξάρχεια και την αστυνόμευση, με τους συνήθεις δημοσιογράφους κι αναλυτές, πολιτικούς, εγκληματολόγους και παροικούντες ή μη της Ιερουσαλήμ ή της Γάζας ανάλογα τις προτιμήσεις. Το τέρας της τηλεθέασης και της αναγνωσιμότητας, δεν έχει κρύψει την προτίμηση του για τη "ρέουσα" αδρεναλίνη είτε άμεσα ως επικαιρότητα, είτε έμμεσα ως κατασκευασμένη αναμονή. Στα πλαίσια αυτά, το δεύτερο μισό του Νοέμβρη αλλά και ο επερχόμενος Δεκέμβρης με την επέτειο του Γρηγορόπουλου, αποτελούν ιδανικό υλικό για τη δημιουργία σεναρίων με όλα τα είδη σεναριογράφων σε διαρκή έξαψη.
Εκτός της νεοϋορκέζας, εμβληματική θέση στους γκέστ του είδους, κατέχει ο... έκπτωτος εδώ και 25 χρόνια, πρώην λυσσασμένος της γνωστής πλατείας Παναγιώτης-Κάϊν, on line ασθενής στον καναπέ του πάντα πρόθυμου δόκτωρος Μάκη.
Απο τα μέσα της δεκαετίας του ΄80 και για περίπου δώδεκα χρόνια, παίχτηκε και χάθηκε το στοίχημα για το εάν ένα κομμάτι της νεολαίας με σημείο αναφοράς τα Εξάρχεια, μπορεί να μετεξελιχθεί σε μιά ουσιαστική κοινωνική και πολιτική εναλλακτική πρόταση.
Με άξονα τις καταλήψεις στέγης, μια διαφορετική πρακτική κι αισθητική εκφρασμένη μέσω εντύπων κι εκδηλώσεων και κυρίως μέσα απο τις εκφρασμένες διαθέσεις να ξεπεραστεί η διαρκής ανακύκλωση μιας προδιαγεγραμμένης μιζέριας.
Το στοίχημα εκείνο απαιτούσε την αποσύνδεση απο αγκυλώσεις και "δημοφιλείς" θεματικές
του συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, σε συνδυασμό με την χωροταξική αποστασιοποίηση απο τη γνωστή πλατεία. Η αποτυχία του εγχειρήματος βαραίνει όσους το πλαισίωσαν και δεν κατάφεραν ν΄αλλάξουν τα δεδομένα. Ο χώρος των αντιεξουσιαστών συνέχισε έτσι να γράφει την ιστορία του αποκλειστικά μέσω... καταστολής, επιτροπών συμπαράστασης και ολοένα και μεγαλύτερης δόσης αυτισμού που τρέφεται με ...Πολυτεχνεία που απλά αλλάζουν στη χρονολογία και την έκταση του μπάχαλου.
Tα Εξάρχεια είναι πλέον ένας χώρος απόλυτα κενός σε συμβολισμούς και νοηματοδοτήσεις.
Το ζήτημα όμως της αστυνομοκρατίας με μπλέ ή φούξια στολές παραμένει πολύ σοβαρό για να αφεθεί στην παραφιλολογία κάθε πικραμένου trendy επώνυμου... ροκά.
Η αδιέξοδη βία για τη βία, των ενόπλων με τα καλασνίκωφ, οι κυνικές αναφορές για μιά κοινωνία που "δεν υπάρχουν αθώοι" κι άρα όλα επιτρέπονται με συνοπτικές διαδικασίες, έχει σαν χώρο επώασης την καθημερινότητα της παρέλασης των διμοιριών.
Η αριστερά συνηθίζει να μιλά εδώ και χρόνια για ομάδες σε διατεταγμένη υπηρεσία, όπως ακριβώς ταιριάζει στη διαχρονική μονολιθική της αντίληψη.
Παραγνωρίζει έτσι την "χρησιμότητα" του εθελοντισμού. Το κράτος δημιουργεί μεθοδικά, μιά γενιά εθισμένων στην προσωπική κόντρα με τα όργανα τάξης του, γνωρίζοντας εκ πείρας ότι ενα κομμάτι απο αυτή, θα επιχειρήσει να "κοινωνικοποιήσει" το απόλυτο no future και τον συνεχώς αυξανόμενο μηδενισμό της, προσφέροντας στην εξουσία τα αναγκαία άλλοθι και τις απαραίτητες συναινέσεις, για τη δημιουργία κοινωνιών φόβου και ασφυκτικής επιτήρησης.
41 σχόλια:
Πολύ καλή ανάλυση, τόσο κοινωνικά όσο και ιστορικά.
Η εξουσία χτίζει την περιστολή των ελευθεριών χρησιμοποιώντας επιδέξια τη στρατηγική της έντασης.
Καταπληκτικό το ποστ σας!
Θα μπορούσε να γίνει και βιβλίο που θα το παρουσιάσετε στο Βοξ (απέναντι από το Φλοράλ.. μην καρφωθούμε κιόλας!) και να της βάλουμε τα γυαλιά της παλιο αμερικάνας!
Δε λέει καλά που της αφήνουν και μαχαίρια στην πόρτα του σπίτιού της... μιλάει κι από πάνω! Εμείς, ξέρεις πόσο καιρό ψάχνουμε για καλό μαχαίρι ψωμιού! Αχαριστία παιδάκι μου!
Εντάξει... αν πρόκειται οι μπάτσοι να φορέσουν φούξια στολές... τους θέλω και στη γειτονιά μου!
Με την καλή έννοια!
(πότε θα αφήσω ένα σοβαρό σχόλιο; τι εννοείτε;)
υ.γ. να θυμηθώ να πάρω το καινούριο βιβλίο της Σώτης!
υ.γ. 2 χαχαχαχααα... η λεκτική επαλήθευση όλα τα λεφτά "polis" χαχαχααα...
Ωραίος.
Μου αρέσει που στο tvxs έβαλαν άρθρο "ένα προφητικό άρθρο της Σώτης Τριανταφύλλου" ενώ είναι από τα άρθρα που προκάλεσαν το γεγονός.
Τα αυγά κάνουν καλό στον λαιμό!
Ωμά και ρουφηχτά. Η κυρία Τριανταφύλλου γνωρίζει την αρχαιοτάτη συνταγή για τα ρουφηχτά αυγά, γι' αυτό και δεν την πείραξε η κίνηση αυτή!
Τώρα που έχει επιστρέψει στην Ελλάδα από τις Αμερικές λέω να την πλησιάσω για να την κουράρω μπας και συνέλθει λιγάκι και δεν λέει τις απόψεις της έτσι ανοιχτά... είναι ένα βήμα κι αυτό!
Εδώ είμαι κι εγώ!
Ήρθα να σας ακουμπήσω ένα ξώδικο!
Άντε γιατί πολύ αέρα έχετε πάρει εδώ μέσα!
Τα Εξάρχεια είναι γκέτο κακοποιών στοιχείων (το είπε και η Σώτη άλλωστε) και θα είναι θέλημα Θεού να σκοτωθεί και κάνας άλλος πάλι τον Δεκέμβρη!
Κι επειδή δεν έχω πολύ δουλειά τελευταία κι έχω αναγκαστεί να βγαίνω στα κανάλια να απειλώ τη γυναικούλα μου, για να κάνω λίγο ντόρο... αφήστε την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της μπας κι έχουμε κι εμείς λίγη δουλίτσα!
υ.γ. H λεκτική επαλήθευση "press" σημαίνει οτι κυκλοφορούν παπαράτσι εδώ μέσα; Γιατί έχω βάλει τα φλατ παπούτσια...
Εμένα, πάλι, με ενοχλεί που η Σώτη αντί να προτείνει λύσεις, αρκείται στο να κατακεραυνώνει και να εκφράζει συνεχώς την απογοήτευσή της που γεννήθηκε στην φάκιν Ελλάδα.
Αν όλα είναι τόσο σκατά, ας πάει στο Παρίσι. Ή ας κοιτάξει να κάνει κάτι ουσιαστικό για τα πράγματα εδώ. Κάποιες δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης ίσως;;;
Η αρθρογραφία της μου θυμίζει κάτι γέρους στα καφενεία που συνεχώς γκρινιάζουν για τις ουρές στο ΙΚΑ.
Χίλια μπράβο για την ανάλυση.
Με την Τριανταφύλλου δεν αξίζει να ασχολούμαστε, είναι μεγάλο ψώνιο.
πόσα αυγά;
(ζάχαρη, αλεύρι;)
Κάντε μια προσπάθεια να σωθούμε απ'την ξινίλα της.
Κι εμένα μου τη σπάει το σνομπ, ροκ, επί παντός επιστητού , υψηλής αισθητικής και πάνω απ΄όλα υψηλών αποδοχών λάϊφ στάΪλ.
Εχει παει παντού, τα έχει ζήσει όλα, αλλά δεν βλέπει πέρα από την παρέα της, οπότε έτσι γράφει.
Μπα, έχω βαρεθεί τα νεύρα της.
όσο για τα υπόλοιπα...
Λογική και λυπηρή παρουσιάζεις την πορεία του χώρου των αντιεξουσιαστών. Μάταια δηλαδή;
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης καλά στην τελευταία παράγραφο την "προσωπική κόντρα" και την "κοινωνικοποίηση" της.
'Η ίσως αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι μόνο ένας φαύλος κύκλος.
Welcome back!
Έτυχε να δω ένα απόσπασμα στο youtube με τον Καρατζαφέρη, όπου σε κάποια εκπομπή έλεγε για τα επεισόδια που θα γίνουν τον Δεκέμβρη για την επέταιο από το χαμό του Αλέξη.. Έλεγε το ζώο..
Τα επεισόδια να προσέξουμε .. για τον.. "Γρηγόρη.. ε παιδιά σωστά δεν τον λέω; Το παιδί μωρέ που σκοτώθηκε.. Πως τον έλεγαν; Γρηγόρη ε? Α, οκ Αλέξη Γρηγορόπουλο..Ναι αυτόν.."
ΣΟΚ! ..τι να λέμε μετά; Αισχος..
Πάρτε το χαμπάρι... παλιοχαμουτζίδες....
Μόνο η ΘεσσαΛΛΛΟνίκη.... είναι μπροστά!!!!!!
Εμάς έκατσε ο Πρύτανης.... και έφαγε όλα τα αυγά στη μούρη... και μετά συνέχισε την ομιλία του σαν να μην έτρεχε τίποτα....
Αν πεις και για το γιαούρτι του Ζορρό???
Του έστρωσε επιδερμίδα.. και... τώρα πάει για αρχηγός....
(άμα η ανάλυση που διαβάζεις τα έχει όλα... γράφεις παπαριές στα σχόλια...Τέλος!)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
@αΚαΝόΝΙσΤη
...υποννοείς κάτι για τα σχόλια μου;
(άμα λείπει ο λογιστής κι έχεις κομπιούτερ, δεν σου δίνουν σημασία στη δουλειά και βαριέσαι... μπαίνεις στα βλογ και τους τα πρήζεις!)
Μανιταράκι μου....
για μένα μιλούσα...
(το δικό σου σχόλιο ήταν πιο σχετικό...)
και ο δικός μας λογιστής είναι εδώ... άρα στην περιπτωση μου δεν παίζει κανένα ρόλο...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ισως να έφτιαξε κάτι... στην παιδική μου ηλικία.....
πχ. ότι γεννηθηκα στην "ερωτική"-εμετική πόλη....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Είναι ψώνιο γεμάτο κόμπλεξ όπως όλοι αυτοί οι και καλά έξυπνοι και ποιοτικοί τύπου Athens Voice κι άλλων εντύπων που έμμεσα ξερνάνε χολή για την κοινωνία επειδή θυμούνται πολύ καλά την αστική τους καταγωγή.
fghttpower
Η ιστορία που επαναλαμβάνεται και οι αντιεξουσιαστές επαγγελματίες φαρσέρ.
manetarius
Της αρέσει πολύ ο ρόλος της κατατρεγμένης που δεν τη χωράει ο τόπος, κάπου θα το διάβασε και νομίζει πως της πάει.
antidrasi+sex
Τώρα πιά κέρδισε επάξια και την ιδιότητα της εξαρχειολόγου για να την χρησιμοποιεί εναλλακτικά μ΄αυτή της αμερικανολόγου.
Πιασάρικη διαφήμιση φέρνει καλές πωλήσεις.
Επίκουρος ΙατρόςΨυχιατρικής
Ο θεός μαζί σας με την ανίατη νεύρωση της δημοσιότητας δεν καθαρίζουν εύκολα οι συνήθεις θεραπείες.
Διάσημος Ποινικολόγος
Σας πούλησε το μοντέλο με την κόκα και τώρα τρέχουν οι υποχρεώσεις, σας καταλαβαίνω.
Σούλα Γουόρχολ
Που να τρέχει τώρα στα εξωτερικά και ποιός την ξέρει εκεί.
Αντίθετα τώρα θα τακιμιάσει με τον Πρετεντέρη που είναι και γόνος συναδέλφου συγγραφέως.
Rania
Δεν ασχολούμαστε άλλο.
Εκείνη όμως θα αδράξει την ευκαιρία να μας διηγηθεί ξανά την ...ενδιαφέρουσα ζωή της.
Sally Finkenstein
Παρουσιάζω την πορεία των αντιεξουσιαστών όπως την έχω εκ των έσω αντιληφθεί.
Ισως να φαίνεται λυπηρή γιατί πολλές φορές δεν αξίζει μόνο το ταξίδι όπως λέμε συνήθως, καλό είναι να φτάνεις και σε κάποιον προορισμό.
Μια καθημερινότητα γεμάτη απο ντού, προσαγωγές,κλωτσίδια και απαντήσεις ανάλογες σε μιά διαρκή βεντέτα, όταν συμβαίνει για χρόνια, χωρίς ΤΙΠΟΤΕ άλλο, προσωποποιεί την κόντρα με τους μπάτσους.
Η ανεξέλεγκτη βία δημιουργείται όταν κάποιοι κάνουν την προσωπική τους κόντρα "κοινωνικό πρόταγμα", κοινωνικοποιούν δηλαδή τον μικρόκοσμο τους με ότι αυτός συνεπάγεται.
Roadartist
Για τον Καρατζαφέρη είναι πολύ λογικό να μην θυμάται ή να προσπαθεί να ξεχάσει.
Υπάρχουν πάντως και εξαιτίας όσων δηλώνουν ότι αντιπροσωπεύουν, διάφοροι πολύ πιό κραυγαλέοι δακρυσμένοι κροκόδειλοι.
aKanonisti
Σε πάρα πολλά είσαστε μπροστά το αναγνωρίζω, απλά δεν φαίνεται γιατί σας έχουν φάει τα...κυκλώματα.
Ανώνυμος
Η κρυφή αηδία της μπουρζουαζίας.
η γνωστή αμερικάνικη συνταγή:θέλεις να καταπνίξεις μιά φωνή ,ένα κίνημα ;κάνε το σόου ,βάλε και κανα δυό γλάστρες τύπου Πετρούλας (την οποία κατονομάζω για παραστήσω το είδος του σόου ,κατά τα άλλα την εκτιμώ) να περιφέρονται και να απαγγέλλουν αποκόμματα εφημερίδων και ετοιμάσου να δρέψεις τους καρπούς της παράστασης.
δυστυχώς τα αυγά έχουν γίνει κι αυτά must .
Δυστυχώς, και τα ψηφιακά αυγά και τα αληθινά το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν πιθανότατα το μισθό της Σωτης Τζέσικα. Μου φαίνεται περίεργο μάλιστα που δεν αντιλαμβάνεσαι ακριβώς αυτή την τεχνική. Κάθε άρθρο της τύπισσας είναι αντιδραστικό και μόνον αντιδραστικό. Ο μέσος αναγνώστης του New Yorker για παράδειγμα (γιατί ξέρει καλά η Σώτη ότι σε άσχετους πλασσάρεται ως "αμερικάνα" - αμερικανόφιλους ή μη) θα κατούραγε με μεγάλη ευχαρίστηση τα περισσότερα κείμενα της. Γράφοντας όμως έτσι, και πουλώντας την εικόνα που πουλάει εξασφαλίζει σίγουρη αντιπάθεια. Δηλαδή σίγουρη αναγνωσιμότητα. Γραψτε την στ'αρχίδια της, λέω. Εκεί να δείτε πως θα ξεχαστεί.
kostaslogh
Δεν διαφωνώ με όσα λες, η φάση με τα αυγά μου άρεσε επειδή είναι ένα είδος απαξιωτικής επίθεσης, ειδικά όταν το θύμα γυρνάει παντού καιρό τώρα και λεει πως κινδυνεύει η ζωή της.
Νospollo
Τη δημοσιότητα της δεν τη γλυτώνουμε, είναι εξασφαλισμένη με πολλούς τρόπους.
Δεν με ενδιαφερει αν θα ανέβει η δημοσιότητα όσο με ενδιαφέρει η σύνθεση του κοινού που τη συγκροτεί.
Το θέμα δεν είναι ποσοτικό, κάποτε η Ελευθεροτυπία ήταν η εφημερίδα που προτιμούσαν άπαντες οι εκτός των τειχών,στη συνέχεια φάνηκε ο ρόλος της σε διάφορα ζητήματα.
Δεν έπαψε να έχει μεγάλη κυκλοφορία, έπαψε όμως οριστικά να είναι συνώνυμη μιάς πιό έγκυρης πληροφόρησης.
Η ανάλυση για τον "χώρο" είναι πολύ καλή ίσως έχει τις ρίζες της στους "ευνοούμενους του φεγγαριού"...
Ανώνυμος
Μπορεί να έχει τις ρίζες της στους "Λύκους της αιώνιας νύχτας"...
Νομίζω πως σ΄έχω καταλάβει, Πειρατή της ημισελήνου...
Ανώνυμος
Ο.Κ, αρκετά νομίζω.
WOW!!!!
The first bottle of the square!!!
http://fpboy.blogspot.com/2009/11/blog-post_8102.html
Ανώνυμος
Μάλλον δεν είσαι ο ίδιος με τα προηγούμενα σχόλια.
Η άποψη "σύγκλισης" ακροδεξιών με ακροαριστερούς μέσω κάποιων πρακτικών όπου και καλά ταυτίζονται είναι παλιά και καθεστωτική.
Η θεωρία σύγκλισης των δύο άκρων έχει μία και μόνη... αλήθεια.
Την επίγνωση όσων την εκφράζουν και τοποθετούν τον εαυτό τους κάπου στη μέση, ότι είναι πολτός.
Ενίοτε εμετικός πολτός, ακαθόριστου σχήματος, με πολύ εύκολες μεταβολές όγκου και πυκνότητας, που περιλαμβάνει χιλιάδες καθημερινές μικρές ή μεγάλες συγκλίσεις κι αντιμάχεται ότι διακόπτει την άνοια της τηλεοπτικής του μακαριότητας.
Μένω μακριά και δεν πήρα πρέφα, εκτός μονάχα από το νέο...
Εντάξει, αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες, γιατί να μην συμβούν και σ'΄αυτή...Αν της είχαν πετάξει παπούτσι (που είναι γενικά της μόδας τελευταία, ειδικά απέναντι σε πολύ διάσημους τεχνοκράτες κλπ), θα ήταν πιο ευχαριστημένη;
Τεσπά, όλοι κρίνονται, ακόμα κι αυτή, κάποτε και από κάποιους...
Απλά όσο έκρινε εκίνη, ήταν αλλιώς...Και επιτέλους, κάποιοι δεν ξέρουν να χειρίζονται τον λόγο τόσο καλά ωστε να την χτυπάνε έτσι...
(Εκτός οτι τα αυγά πωλούνται σε 12άδες και συμφέρουν...)
Artanis
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την ανάλυση σου.
Μένεις όντως μακριά μια χαρά τα παίρνεις πρέφα όμως.
Καλωσόρισες.
Γεια σας. Νιώθω πως (για άγνωστους λόγους) είμαι μάλλον ανεπιθύμητη εδώ, αλλά εκμεταλλεύομαι τις ηλεκτρονικές δυνατότητες για να εκφράσω μια γνώμη, που θεωρώ πως θα ήταν καλό να εκφραστεί. Όχι, δεν είναι σχετική με την αντιπαράθεση της Σώτης Τριανταφύλλου με τους αναρχικούς, (με ή χωρίς εισαγωγικά). Καλή είναι η αντιπαράθεση και δεν εχω κάτι πρωτότυπο να πω. Συμφωνοδιαφωνώ με αμφότερους.
Η γνώμη είναι η εξής: Εχω δει στο facebook φωτογραφίες από βραδιές του floral. Σ' αυτές εχω δει τον Πέτρο Τατσόπουλο να ανακατεύει ποτά για τους θαμώνες, τη Σώτη να κάνει τη dj και -το πιο σοκαριστικό για μένα- την Αμάντα Μιχαλοπούλου να προσπαθεί γελώντας να ισορροπήσει ένα δίσκο με δεκάδες ...σφηνάκια.
Για μένα που δεν είμαι ..."ροκ" (ό,τι κι αν σημαίνει το ρημάδι!), ο dj, o μπάρμαν και ο ...σερβιτόρος δεν έχουν ίχνος από ...life style. Είναι απλώς ΥΠΗΡΈΤΕΣ, μια υποβαθμισμένη υπηρεσία του καπιταλισμού, για συγχρονους προλετάριους και για πολύ νέους, να "μαθαίνουν' τη σκληρότητα της ζωής. Ένας δημιουργός και μάλιστα επώνυμος, ακόμα και πολύ λιγότερο από τους τρεις προαναφερθέντες, πρέπει να κάθεται στο τραπέζι του και οι ανωτέρω υπηρέτες να τον υπηρετούν. Τα υπόλοιπα έιναι κολπάκια του συστήματος για να απαξιώσει με άλλο έναν ( στους πολλούς που διαθέτει) τροπους την καλλιτεχνική δημιουργία, που πρέπει με τη σειρά της να εχει συναίσθηση της "αριστοκρατικής" της φύσης. Με άλλα λόγια, ό,τι παιδικά απωθημένα και να εχουν οι επώνυμοι, το κοινό θα έπρεπε, για δικό του καλό, να τους κρατάει "ψηλά'
Η Αμάντα Μιχαλοπούλου δεν είναι "μία από μας". Έχει ανέβει το καβαφικό "πρώτο σκαλί". Αυτό είναι ανεξάρτητο από τη δική της γνώμη επ αυτού.
Αυτά και συγνώμη για την εισβολη. ¨Ηταν μεγάλος ο πειρασμός, επειδή ξερω πως αυτή η άποψη δεν πρόκειται μαλλον να ακουστεί. Σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε, εστω και ..αναγκαστικά!
Αυτή η ανάγνωση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα pellegrina, αλλά υπάρχει και η άλλη:
Το να κάνει ένας "επώνυμος" τον Dj, τον μπάρμαν, τον σερβιτόρο είναι μέρος του σύγχρονου lifestyle, καθώς αξιοποιείται, κυρίως από το μαγαζί για προβολή αλλά και από τους ίδιους, καθώς φαντάζομαι ότι παίρνουν περισσότερα για την ίδια δουλειά από οποιονδήποτε "ανώνυμο' Dj, μπάρμαν, σερβιτόρο για την ίδια δουλειά.
Το μάλλον ανεπιθύμητη δεν νομίζω ότι στεκει ούτε ως σχήμα λόγου, η κόκκινη κάρτα ήταν σαφέστατη νομίζω και δεν υπαρχουν εξαιρέσεις σ΄αυτό ακόμα κι αν κάποιος πιστεύει ότι το δικαιούται επειδή νομίζει ότι είναι συγγραφέας.
Αν υπάρξει επόμενη φορά, η αντίδραση θα θυμίζει Γρηγόρη Φαράκο στα ντουζένια του.
Your forever friend gets you through the haoxiod81 hard times,the sad times,and the confused times.
Cheap Snapback Hats
Cheap New Era Hats
Wholesale New Era Hats
Wholesale 59fifty Hats
Monster Energy Hats
Δημοσίευση σχολίου